مدل روز | مدل مانتو, مدل لباس, مدل مو, مدل لباس مجلسی

جدیدترین تصاویر مدل لباس

نمایندگی رسمی کانن و نیکون

ایجاد نمایندگی کانن در ایران به بیش از نیم قرن پیش باز می گردد. زمانی که شرکت کانن در ژاپن تصمیم به ایجاد نمایندگی کانن در 48 کشور در جهان گرفت. پس در همین راستا یک نمایندگی فروش و یک نمایندگی خدمات پس از فروش دوربین کانن در ایران قرار داد، تا مشتریان هنگامی که از نمایندگی کانن خرید می کنند، دیگر نگران تعمیرات دوربین کانن خود نباشند. احداث نمایندگی کانن در ایران، باعث افزایش فروش دوربین کانن به میزان چشمگیری در ایران شد و وجود نمایندگی کانن در ایران توانست اعتماد مردم را به کانن جذب کند و محبوبیت دوربین کانن را در میان مردم ایران افزایش دهد، به طوری  که طبق آمار گرفته شد در ایران ، دوربین کانن بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.  هدف اصلی نمایندگی کانن از زمان تاسیس ، ایجاد رضایت مشتریان و ارائه ی خدمات هر چه بیشتر در زمینه فروش دوربین کانن و ماشین های اداری کانن بوده است.

احداث نمایندگی نیکون در ایران به دو دهه ی پیش بر میگردد. زمانی که شرکت نیکون در توکیوی ژاپن تصمیم گرفت تا تعداد نمایندگی نیکون را در قاره ی کهن افزایش دهد. به همین خاطر یک نمایندگی فروش نیکون و یک نمایندگی خدمات پس از فروش دوربین نیکون در ایران ایجاد کرد، تا خریداران زمانی که از نمایندگی نیکون خرید می کنند، دیگر نگرانی از لحاظ خرابی و تعمیر دوربین نیکون خود نباشند. از دیگر دلایل شرکت نیکون برای ایجاد نمایندگی نیکون در ایران، گسترش اطلاع رسانی به مردم به سبب افزایش فروش دوربین نیکون در ایران بوده است، که پس از گذشت یک دهه، فروش در نمایندگی نیکون ۸۲/۳ برابر افزایش یافته است و دوربین نیکون امروزه از پرفروشترین برند های دوربین موجود در ایران است.


نمایندگی رسمی کانن و نیکون ، نمایندگی رسمی کانن ، نمایندگی رسمی نیکون ، نمایندگی کانن و نیکون ، کانن ، نمایندگی رسمی ، نمایندگی نیکون ، نمایندگی nikon ، نمایندگی canon ،

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط


فروش سنگ کف آسانسور ساخت بک لینک رایگان

مهارت فن بیان
بهترین صرافی در شیراز
آپلود موزیک